Przejdź do głównej zawartości

Dzieci uczą rodziców w domu-pakiet do wspólnej nauki w domu -konkurs

W ramach akcji "Dzieci uczą rodziców" zrealizowaliśmy  w klasach I- III lekcje "Wyjątkowa pszczoła"i przekazaliście informacje dla rodziców .Może warto to kontynuować przed wami następna propozycja 


Dzieci uczą rodziców w domu

W ramach akcji „Dzieci uczą rodziców w domu” w środy i piątki na stronie internetowej www.crl.org.pl będą ukazywać się materiały do pobrania całkowicie za darmo. Zamieszczane lekcje obejmują tematykę zdrowego bezpieczeństwa, zdrowego trybu życia, promocji sportu, ekologii czy historii

Zapraszamy do pobrania pierwszego pakietu materiałów pn. „Jestem bezpiecznym uczeniem, jestem bezpiecznym przedszkolakiem” przygotowanych w ramach inicjatywy „Dzieci uczą rodziców w domu”. W paczce znajduje się prezentacja multimedialna oraz  4 zadania do wykonania. Informujemy, że 17 marca na naszym profilu na Facebooku (facebook.com/centrum.rozwoju.lokalnego) pojawi się konkurs, w którym do wygrania ciekawe nagrody. By wziąć udział w konkursie będzie trzeba w komentarzu zamieścić zdjęcie/zdjęcia z wykonanymi zadaniami. Szczegółowe informacje o konkursie już we wtorek 17 marca.

Do pobrania


Lekcja 1
  1. Lekcja 1 – Jestem bezpiecznym przedszkolakiem, jestem bezpiecznym przedszkolakiem – wszystkie materiały (ZIP)
  2. Prezentacja – Jestem Bezpiecznym Przedszkolakiem (PDF)
  3. Prezentacja – Jestem Bezpiecznym Przedszkolakiem (PPTX; PowerPoint)
  4. Rysunek 1 (PDF)
  5. Rysunek 2 (PDF)
  6. Rysunek 3 (PDF)
  7. Rysunek 4 (PDF)
 „Dzieci uczą rodziców w domu” w środy i piątki na stronie internetowej www.crl.org.pl będ

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rękodzieło Julitki - 3a

 

Na matematyce i informatyce też nie próżnujemy i z humorem pracujemy 😀

 

W klasie Ia dobrze się bawimy i chętnie uczymy